czwartek, 9 marca 2017

#37 BABYBUMP!

love, love, love!

xoxo

2 komentarze:

  1. Hej :) mam pytanko bo widziałam na insta zdjęcia i czytałam ze u małej juz macie stały rytm dnia, stad moje pytanie jak się tego nauczylyscie, Tosia jest jeszcze malutka, już macie stałe godziny drzamek, jak wygląda godzinowo jej plan dnia? Będę wdzięczna za odpowiedz ;) mam córeczkę z końca kwietnia czyli niewiele młodsza od Tosi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia sama się nauczyła tego rytmu, a w sumie ja nauczyłam się jej rytmu dnia. Wstaje, zje, bawi się i idzie na drzemkę, pierwsza drzemka trwa ok. 2-3 godziny. Po wstaniu ponowne je, bawi się i idzie na drugą drzemkę, która trwa ok. 1 godzinę. Jest i trzecia drzemka i przed nocnym spaniem Tosia dwa razy je i ma przerwę w spaniu ok 4 godziny i później przesypia całą noc. W ciągu dnia muszą być 3 drzemki, w innym przypadku nie prześpi całej nocy. W razie pytań pisz na instagramie ;) Pozdrawiam.

      Usuń